OM SKOLAN

Klicka på knappen nedan för att anmäla dig till fotbollsskolan

Mariebergs Fotbollsskola 2022

Sommaren 2022 är då ditt barn kommer ha sina roligaste fotbollsdagar i sitt liv. För er som är födda mellan 2009-2014. Ditt barn kommer få händelserika dagar fulla av kompisar, mat och mycket fotboll. Fotbollsskolan kommer att vara belägen på Mariebergs IP likt åren innan. Man väljer vilken vecka man vill vara med på men såklart kan man anmäla sig till båda. Ingen tidigare erfarenhet krävs, alla är välkomna. Fotbollskor rekommenderas men det är inget måste. Kläder efter väder men vi ger ut en T-shirt som man får ta med hem. Vi kör måndag till torsdag båda veckorna.

Fotbollsskolan kommer att vara under måndag till torsdag, V24 och V25. Tiderna som gäller är 09:00-14:00.

Uppdatering Covid-19: Trots lättade restriktioner kommer vi att vidta försiktighetsåtgärder gällande covid-19 i form av handtvätt, personliga vattenflaskor, sittningar vid lunchservering m.m.

Vi erbjuder

• Bra träning
  • Barnpassning
  • Lunch
  • Mellanmål
  • T-shirt
  • Vattenflaska

Försäkring

Ni som är medlemmar i en fotbollsklubb täcks av en försäkring via Folksam. Om ditt barn inte är det, skriv det i anmälan så kontaktar vi er med förslag på lösning.

Läs mer på folksams hemsida: https://www.folksam.se/forsakringar/idrottsforsakring/fotboll

Hitta till Mariebergs IP

mariebergsfotbollsskola @gmail.com
Skapad med Webnode